2014. december 28., vasárnap

3. fejezet

Hejhó :)
Hatalmas kimaradás, és egy NORMÁLIS DESIGN BESZERZÉSE után, itt is van a következő rész. A fejlécért ezredszer is hatalmas köszönet, Kise :)
Illetve drága barátosném, Yume, elvállalta, hogy segít majd fordítani, így a továbbiakban ketten boldogítunk majd titeket. Ő ezerszer jobban tud angolul, szóval ja. :D
Jó olvasást xx

__________________________________________________


Harmadik fejezet


„Rád esett?!” kiáltott fel Kate, mire kikerekedtek a szemeim.

„Fogd be, Kate! Túl hangos vagy!” mondtam. Elmotyogott egy bocsit, miközben idióta vigyorral nézett rám.

„Szóóóóval, rád esett. Meztelenül. Vizesen. Ti ketten, egyedül, a fürdőben.” mondta a szemöldökét húzogatva. Olyan egy kis mocskos ribanc tud lenni néha.

„Igen, de ne felejtsd el, hogy utána kiabált velem. De gondoltunk rá… legalábbis azt hiszem. Azóta nem beszél velem.” mondtam. Kate a homlokát ráncolta, Jake pedig a telefonját nyomkodva, teljesen figyelmen kívül hagyva minket.

„Aww, ne aggódj! Fogadok, hogy nagyon szexinek és vonzónak talált, csak távol kell maradjon tőled” mondta Kate, mire én megforgattam a szemem, Jake pedig nevetni kezdett.

„Kérlek, Kate. Niallről beszélünk. Őt senki nem érdekli, önmagán kívül.” mondta.

„Nem! Én érdeklem!” tiltakoztam. Jake megforgatta a szemeit és rám nézett.

„Harry, Niall sosem néz rád.” mondta Jake. Ez csak… félig igaz. Nyöszörögtem és a hajamba túrtam.

„Tökmindegy” morogtam.

„Szeretnéd, hogy hazavigyünk?” kérdezte Kate ahogy kisétáltunk a suliból. Megráztam a fejem és rámosolyogtam.

„Mondtam Niallnek, hogy vegyen fel” mondtam. Kate édesen elmosolyodott, de Jake csak a fejét rázta.

„Biztos vagy benne, hogy igent mondott?” kérdezte.

„Igen, azt mondta.” feleltem. Vagyis, valójában azt mondta, hogy mindegy. De ez nála igent jelent.

„Rendben. Később találkozunk, Harry” mondta Jake, aztán ő és Kate a kocsijukhoz sétáltak.

___________________________________________


Ültem egy padon és vártam Niallt. Vártam, és vártam, és vártam. Írtam neki, és hívtam is, de nem veszi fel.
Hol a pokolban van? Még egyszer tárcsáztam a számát, de csak a hangposta kapcsolt.

„Niall! Hol vagy? Megígérted, hogy hazaviszel! Kérlek, válaszolj!” mondtam, majd letettem.

Hallottam egy villámot, aztán… oh, szuper. Esni kezdett. Nem hoztam esernyőt. Nincs nálam pulcsi. Nyögtem egyet majd felálltam, hogy elsétáljak a buszmegállóig.
Vártam, majd mikor jött egy busz, felszálltam és megálltam a sofőr előtt.

„Egy font” közölte. Beharaptam az ajkam és megráztam a fejem.

„Nincs nálam pénz. Kérem, csak vigyen haza! Legközelebb duplán fizetek!” könyörögtem, de ő nemet intett.

„Nincs pénz, nincs utazás” mondta. Leszálltam a buszról, mire az rögtön elhajtott, én pedig egyre vizesebb lettem.

Egy dolgot tudtam csak tenni, mégpedig, hogy hazasétálok. A hajam olyan volt, mint a kicsi Tarzannak. Utálok vizes hosszú farmert hordani. És egy hosszúujjú focimez van rajtam. Oh, igen. Ez Niallé.

Elcsórtam a mezt, kérdezés nélkül. Tudom, hogy Niall jobban néz ki, mint én, szeretem ellopni a ruháit. Mindig olyan puhák, melegek, no meg egy kicsit kisebbek mint amekkora nekem kéne.

Várjunk. Miért gondolok ilyen szépeket róla, mikor az esőben sétálok? Mérgesnek kéne lennem rá. De ő olyan tökéletes, nem tudok haragudni rá.

Befordultam az utcán és a házunkhoz sétáltam. Végre itthon vagyok. Kinyitottam a kiskaput és a bejárati ajtóhoz mentem. De megálltam, mikor egy idegen kocsit láttam parkolni a kocsi feljárón. Vendégek? Talán Niall barátai?

Az ajtóhoz mentem és kinyitottam a kulcsommal. Mikor beléptem a házba, Niall azzal a lánnyal volt, akivel múlthéten láttam.

Miért van itt?

„Hahó, Niall! Emlékszel rám? Megígérted nekem, hogy felveszel a suli előtt két órával ezelőtt!” mondtam.

A lány a homlokát ráncolta, Niall pedig megvakarta az állát.

„Harry, elfelejtettem. Ő itt amúgy Kathy. Ő az asszisztensem.” mondta egyszerűen. A lány elmosolyodott és felállt, hozzám sétált, majd a kezét nyújtotta.

Nos, nem volt ronda. Oh, kit is akarok átverni, hibátlan volt. Hosszú vékony lábak, hosszú barna haj, csillogó kék szemek. Magas és karcsú, úgy néz ki mint egy rohadt modell. Ez idegesítő.

Csak bámultam őt, nem zavartatva magam, hogy köszönni vagy mosolyogni kéne. Az ő mosolya is lehervadt és visszahúzta a kezét.

„Szóval, ő az unokatesód? Vagy a lakótársad?” kérdezte a csaj. Leesett az állam, Niall pedig a fejét rázta.

„Ő Harry, az én..”

„A barátja vagyok” mondtam. „És most menned kéne.”

A csaj kinyitotta a száját, mintha mondana valamit, de csak bólintott és megfogta a táskáját.

„Örülök, hogy beszéltünk, Niall.”mondta és kilépett az ajtón.

Niall rám meredt.

„Miért rúgtad ki? Beszéltem vele!” mondta Niall.

„Nem! Miért hagytad, hogy esőben hazasétáljak? Megígérted, hogy hazahozol!” mondtam, mire megforgatta a szemeit.

„El voltam foglalva” mondta. Válaszolni akartam, de hirtelen tüsszentettem egyet és az orrom folyni kezdett. Na, tessék. Megfáztam. Szuper.

„Minden a te hibád” mondtam a tüsszögés után. Niall nyögött egyet feszültség levezetésképpen, és megragadva a karom, bevezetett a szobánkba.

„Tessék” mondta, egy alsót és ruhákat dobva nekem.

„Fürödj le, aztán adok gyógyszert” mondta, majd kisétált az ajtón.

Most ő komolyan törődik velem, mert beteg vagyok?

__________________________________________________________


„Harry, vedd be a gyógyszert!” mondta Niall. Már a számban volt, de mindig mikor megpróbáltam lenyelni, a torkom nemet mondott.

„Harry, nyeld le!” Niall kezdett ideges lenni. Még egyszer megpróbáltam, de végül a mosogatóban kötött ki. Niall idegesen nyögött.

„Menj a kanapéra!” mondta. Magam köré csavartam a takarót és leültem.

Niall kijött a konyhából egy pohár vízzel. Lerakta az asztalra, majd kiindult a nappaliból, de megállítottam.

„Várj! Hova mész?” kérdeztem.

„Aludni. Nem alszom egy beteg emberrel” mondta. Összehúztam a szemöldököm.

„Kérlek, maradj itt velem! Nem akarok egyedül lenni” könyörögtem. Sóhajtott, majd lehuppant mellém és bekapcsolta a tévét.

Először kínos volt. Ő csak unatkozva bámulta a tévét, én pedig őt néztem, remélve, hogy megteszi ő az első lépést az ölelés felé, de nem volt szerencsém. Szóval, mint mindig, én tettem meg az első lépést.

Közelebb csúsztam az oldalához, majd megragadva a karját magam köré tekertem. Összefontam az ujjainkat, arcomat a kulcscsontjához simítottam. Combjaimat az övéi közé raktam.

Becsuktam a szemem, és éreztem ahogy a mellkasa fel-le emelkedik, a szívverése pedig különösen felgyorsul.

Tudtam, hogy mindjárt elalszom. De mielőtt megtettem volna, először megéreztem az ujjait az enyéim körül.

2 megjegyzés:

  1. Szia:) Kise küldte el a blogot linkjét, aminek nagyon örülök, mert én nem tudnám angolul megérteni, a fordítás nélkül pedig nem tudnám elolvasni ezt a szuper történetet, még sosem találkoztam ilyennel, de ettől függetlenül borzasztóan imádom. Hamar hozd a kövit:)
    Lana x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚRISTEN LANA OLVASSA A BLOGOM!!! Igen, khm, szóval. Nagyon örülök, hogy tetszik, és hogy valakinek segítség az, ha lefordítom. Igyekszem a következővel, hozom ahogy tudom :) xxHöri

      Törlés