2015. január 12., hétfő

8. fejezet

Haligali!
A díjon, és az aznapi HATALMAS oldalmegjelenítés-számon (181) felbuzdulva ma leültem, és lefordítottam a nyolcadik részt. Ez sem hosszú még, de lesznek 3-4 wattpad-oldalasak is, szóval ja.
A héten nem hiszem, hogy lesz még rész, maximum hétvégén, hacsak Yume bele nem veti magát egy újabba.
Lassan elérjük az 1000 megtekintést, ami nekem nagy szám, tekintve, hogy az első blogomon (meg a másodikon, meg az összesen amit már töröltem) úgy a 20. rész körül lett meg az 1000 :D (híres vagyok tudom).
De most ez itt van, úgyhogy...
Jó olvasást!
xxHöri

__________________________________________________________________________


Nyolcadik fejezet


„Figyel, Mr.Styles?!” hallottam meg Mr.Tomlinson hangját. Felnézve a padomból egy ideges tanárt láttam meg.

„Igen”

„Mit mondtam az előbb?” kérdezte. Nevetéseket hallottam magam mögül.

„Um… a tananyagot?” mondtam, mire mindenki nevetni kezdett.

Mr.Tomlinson elmosolyodott.

„Órák után találkozunk, Styles.”

Kifújtam egy adag levegőt, és megfejeltem a padomat.

Szuper. A tanár pikkel rám. Megint.

_____________________________________________________


„Szóval, Harry, úgy vettem észre, hogy nem figyelsz az óráimon, és ez kezd aggasztani” mondta Mr.Tomlinson.

Az asztala előtt álltam, míg ő mögém sétált.

„Van valami, ami elvonja a figyelmed?” Mondta, egyre közelebb jőve hozzám.

„Valami vonzó?” suttogta a fülembe. Nyeltem egyet, és éreztem, hogy az egész testem izzadni kezd. Mi a szart csinál?!

„Ne-nem u-uram” dadogtam. Éreztem, ahogy a kezei körülölelik a derekam.

„Biztos vagy benne?” suttogta, lehelete a tarkómnak ütközött.

„Én… üh-ühüm” lihegtem, mikor egy lágy csókot nyomott az érzékeny területre.

„Megvagy” suttogta, és ajkaival megrohamozta a nyakam. Szemeim kikerekedtek, mikor megéreztem a nyelvét és a fogait a bőrömön.

„Órán találkozunk” súgta és odébb állt tőlem. Bólintottam, és kisiettem a teremből.

Ahogy kiléptem, egyből a mosdóba mentem. Megálltam a tükör előtt, és egy foltot láttam meg a nyakamon.

Istenem! Kiszívta a nyakam! Soha, senki nem tette még ezt velem. De most egy tanárom csinálta. Nem Niall.

Miért engedtem egyáltalán egy tanáromnak, hogy kiszívja a nyakam?!! Ez nem számít megcsalásnak?

És hogy fogom elrejteni? A nyakam közepén van! És nem akarok sálat hordani.

Hát erre rábasztam.

________________________________________________________________


Félve mentem haza. Niall autója a kocsibejárón volt, szóval itthon van. Ami azt jelenti, hogy látni fogja a nyakam. Istenem, mi lesz, ha meglátja?

Mikor kinyitottam a bejárati ajtót, láttam, hogy Niall a kanapén olvas. Cseszd meg! Miért ma döntött úgy, hogy ott olvas? Mindig az irodájában olvas!

Felnézett rám, de vissza is fordult a könyvéhez. Megkönnyebbülten sóhajtottam, ahogy ledobtam a táskám a földre, és felakasztottam a pulcsim.

Visszafordultam, Niall pedig engem nézett. Idegesen elmosolyodtam. Becsukta a könyvét, és letette az asztalra.

Felállt, és felém indult. Nyeltem egyet, és megfordulva a fürdő felé siettem.

„Harry?” kérdezett. Átsiettem a szobánkon, és kinyitottam a fürdő ajtaját, mikor Niall még egyszer a nevemet mondta.

„Harry?” megfordultam, és mosolyogtam.

„Hali, Niall! Milyen volt a napod?” kérdeztem, és próbáltam figyelmen kívül hagyni a tényt, miszerint esetleg látta a nyakamat. Amit az egyik tanárom szívott ki!!

„Oké volt, de mi van a nyakaddal?” kérdezte sürgetően. A kezemet a nyakamhoz kaptam, eltakarva a lilás foltot.

„Semmi. Csak egy szúnyogcsípés” mondtam gyorsan. Niall közelebb lépett.

„Hadd nézzem!” mondta. Én csak a fejemet ráztam.

„Nem! Ez öö… fertőző!” hazudtam, de Niall csak közelebb jött.

„Hadd nézzem meg, Harry” hangja erősebb és mélyebb lett. Nyeltem egyet, ahogy a testem és a kezem megint izzadni kezdett. Ujjait a csuklóm köré fonta, és elvette a kezemet a nyakamtól, felfedve a szívás helyét.

Éreztem, ahogy a szorítása erősödik a csuklómon. Léci, ne mondd, hogy dühös! Kerültem a pillantását, ahogy a földre néztem. Éreztem tekintetét magamon.

„Ki csinálta ezt, Harry?” kérdezte durván.

„Senki” morogtam. Niall felemelte a fejem, kényszerítve, hogy a szemébe nézzek.

„Ki tette ezt veled?” kérdezte megint. Megráztam a fejem, nem akarva elmondani neki.

Hirtelen neki nyomott a falnak, kezeimet a fejem mellé szorította.

A fülemhez hajolt, így éreztem nehéz légzését.

„Ki. Csinálta. Ezt. Veled?” kérdezte egyre mérgesebben.

„Senki!” válaszoltam, megpróbálva kiszabadulni a kezei közül, de ez lehetetlennek bizonyult.

„Senki?! Ez hazugság, Harry! A semmi nem tudja kiszívni a nyakad!” kiabált.

„Fogd be! Nem a te dolgod!” mondtam, felidegesítve magam azon, hogy azt hiszi, az övé vagyok vagy valami. Tudom, nem kellett volna engednem egy tanárnak, hogy ezt tegye. Nem mintha Niall nem csalt volna meg.

„De az én dolgom. Akárki is tette ezt, jobb, ha visszavonulót fúj, vagy nem éli meg a holnapot.” mondta.

„Az a Tomlinson volt, ugye?” kérdezte. Csöndben maradtam. Nem akartam helyeselni, de nemet sem mondhattam.

„Miért engedtél neki? Tudtam! Kavarsz vele!” kiabált.

„Nem, én nem! És amúgy is, miért érdekel? Mintha te jobb lennél!” mondtam idegesen, mérgesen.

De meg is bántam, mikor megláttam Niall arcát.

Harag. Színtiszta harag.

„Mit mondtál?” morogta idegesen. Kétségbeesetten próbáltam szabadulni a fogságából, de csak egyre szorosabb lett.

Nyöszörögtem, ahogy megéreztem forró leheletét a nyakamon.

„Megmutatom, ki a jobb.” súgta a fülembe. Nyeltem egyet, és éreztem hogy az egész testem libabőrös lesz.

Lihegni kezdtem, ahogy megéreztem ajkait a nyakam másik oldalán. Szemeim elkerekedtek, ahogy végiggondoltam.

Niall a falnak nyom, fölém tornyosul, és arra készül, hogy kiszívja a nyakam.

Hogy jutottunk el idáig?

Magamat is meglepve eresztettem ki egy nyögést, mikor megéreztem, hogy ajkai a nyakam oldalát szívják. A számat haraptam, ahogy próbáltam visszafojtani a nyögéseim.

Eltolta magát a nyakamtól, én pedig kerek szemekkel bámultam rá.

„Ha még egyszer a közeledbe megy, osztályt váltasz.” mondta, majd kisétált az ajtón.

A fürdőbe siettem, és a tükörbe néztem.

Tényleg kiszívta a nyakam. És sokkal nagyobb, mint Mr.Tomlinson szívása.


Azt hiszem, itt az ideje sálat hordani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése