2015. március 31., kedd

21. fejezet

Halihó!
Először is, sajnálom, hogy nem vasárnap hoztam, de nem egészen úgy telt a hétvégém, ahogy terveztem, és nem volt időm. Sajnálom! Tényleg!
Másodszor, a szünetben tényleg nem leszek itthon fél napnál többet, maximum kedden, de az sem biztos. Yume utolsó esélye, mivel ő egész szünetben otthon lesz, remélhetőleg egy-két részt lefordít nektek. Ha nem, akkor tényleg lemondok arról, hogy rábízok bármi ehhez kapcsolódót, a következő pedig leghamarabb egy hét múlva érkezik. (ennyit a csütörtök-vasárnapról)
Harmadszor, köszönöm a 3 kommentet az előzőhöz, és a 12. feliratkozót is! Tényleg, imádlak titeket! Arról nem is beszélve, hogy nemrég még a 6000-et köszöntem, most pedig már 6400!!! nagyon szeretlek titeket, meg sem érdemlem a sok késésemmel :'D köszönöm <3
Jó olvasást!
xxHöri
______________________________________________________________

Huszonegyedik fejezet

„Üdvözlök mindenkit, hölgyeim és uraim! Ez a párterápia első alkalma! Biztosíthatom önöket, hogy mire a hét végére érünk, össze lesznek ragadva a párjukkal.” mondta egy nő.

Végre Ausztráliában vagyunk, 7 hülye óra repülés után. Az utazás nagyon kínos volt, tekintve hogy egymás mellett ültünk Niallel. Alig tudom elhinni, hogy a mosdóbeli incidens után csak úgy otthagyott. Azóta nem beszéltünk.

„Kezdjük a bemutatkozással! Kezdjük mondjuk innen.” mutatott a bal oldalra. Francba! Az közelebb van hozzám.

„Ashleynek hívnak” mondta egy nő, aki a húszas évei végén járhatott.

„Ben vagyok” mondta a mellette ülő srác, aki gondolom a barátja.

Mindenki bemutatkozott, csak mi nem.

„És ti kik vagytok?” mosolygott a terapeuta.

„Harry.” mosolyogtam vissza.

„És te?” kérdezte Niallre nézve.

„Niall.” mondta. A nő ráncolta a homlokát, de mosolygott.

„Nos, uraim, nem érzik magukat fiatalnak ezekhez a foglalkozásokhoz? Vagy problémák adódtak a kapcsolatukban?”

„Az első naptól kezdve.” mondtam hamis mosollyal. Niall a szemét forgatta, és félrenézett.

„Oh, értem. Nos, mire végzünk, ismét szerelembe fogtok esni! Az én nevem Dr. Rudzick, nagyon örülök, hogy mindenkit megismerhetek.”

Hát ez egy hosszú terápia lesz.

__________________________________________________________

„Srácok, egy kicsit közelebb! Ne féljetek megérinteni a másikat!” mondta Dr. Rudzick.
Kényelmetlenül csúsztam közelebb Niallhöz.

Ma úgymond gyakorolni fogjuk az ölelkezést a párunkkal. És ez elég kínos nekem, és kicsit idegesítő is, mert Niall most ölelt át először rendesen, de csak mert ezt mondták neki, nem azért, mert akarta.

„Most fektesd a fejed a vállára.” monda a nő, én pedig úgy tettem. Niall karja a derekam köré fonódott, a kezét az oldalamra simította.

Dr. Rudzick elmosolyodott és tapsolt egyet.

„Tökéletes párnak tűntök! Maradjon is így!” mondta a többi pár felé sétálva.

Lenéztem a hasamra, hogy lássam ahogy Niall a hüvelykujjával simogatja az oldalam.

Látjátok? Tök kínos! Haragudnom kéne rá, de nem tudok! Úgy értem, nézzétek már, mit csinál. Tökre felpezsdít belülről, és megint elpirultam.

Egyre jobban vörösödtem ahogy minden pár ránk nézett és gügyögni kezdett. Zavartan nyafogni kezdtem, és Niall válla mögé rejtettem az arcom.

Éreztem, hogy remeg a teste, ahogy kuncog, miközben szorosabban fogta a derekam. Túlságosan zavarba estem.

„Olyan imádni valóak vagytok!”

„Fiatal szerelem.”

„Csókot!” mondták az emberek. Közelebb bújtam Niallhöz, próbáltam eltűnni, de csak egy könnyű csókot éreztem a homlokomon.

„Awww!” olvadozott a nő.

„Szuper, srácok! Ez nagyon jó! Sajnos most menni kell, de szeretném, ha gyakorolnátok ezt az egészet! Következő alkalommal, remélem, látok majd egymásba kulcsolt kezeket, ölelkező párokat! Rendben? Jó éjszakát!” mondta Dr. Rudzick, mire Niall elengedett és felálltunk.

„Oh! Niall, Harry! Várjatok, szeretnék veletek beszélni.” mondta a nő. Megálltunk, és visszasétáltunk az alacsony nőhöz.

„Nos, nem úgy tűntök, mint akiknek problémái vannak?” mondta, kétséggel a hangjában.

„Pedig vannak. Nem úgy vagyunk együtt, ahogy mások. És mi-”

„Menjük Harry. Holnap találkozunk!” mondta Niall és kirángatott a karomnál fogva.

_______________________________________________

Felnyögtem, mikor Niall kinyitotta a hotelszobát. Nagy volt és otthonos.

„Azta” mondtam, szemeim kikerekedtek és az állam is leesett.

Ledobtam a táskám és a hálóba szaladtam. Megint felnyüszítettem, mikor megláttam a hatalmas ágyat és az óriási fürdőszobát.

Felsikítva ugrottam az ágyra és végiggurultam rajta.

„Ez tök jó!” mondtam. Niall besétált és megrázta a fejét.

„Milyen érett vagy, Harry” mondta szarkasztikusan. Tudod mit? Miért nem lehetne egyszer ő sem normális?

Leugrottam az ágyról és hozzá szaladtam, megragadtam a karját.

„Szórakozz, Niall!” mondtam, és az ágyhoz rángatva lelöktem.

Én is beugrottam, pont mellé, és megint gurulni kezdtem jobbra-balra.

„Harry.”

Nem figyeltem rá, tovább forogtam.

„Harry.”

Figyelmen kívül hagytam.

„Harry!” Balra gurultam, és véletlenül felgurultam rá.

Kicsit elpirultam és lenéztem Niallre. A kezeim a feje mellett voltak. Csak bámultunk egymás szemeibe, de Niall úgy nézett, mintha keresne valamit.

„Csókolj meg.” suttogta. Megdöbbentem magamon, mikor lehajoltam és ajkainkat lágyan összeillesztettem.

Ajkaink lassú, szenvedélyes mozgásba lendültek. Niall kezei a derekamra fonódtak, majd a hátamra tévedtek, felemelve a pólóm és felfedezve a bőrt a hátam alján.

Elfordította a fejét, hogy mélyítse a csókot.

Csókolózunk. Ő kérte, hogy csókoljam meg. Miért? Azt hittem, mérges rám.

Niall hirtelen megfordított minket, így ő volt fölül. Újra összekapcsolta ajkainkat, a kezeim azonnal a hajába túrtak.

Wow. Mi történt azzal, hogy szingli vagyok? Azt hiszem, elvesztettem minden esélyem. Ha Niall azt akarja, hogy megcsókoljam, akkor meg fogom tenni.

Most már tudom. Amit Kate és Jake mondtak, az igaz volt. Tényleg uralkodik felettem. Ha kellek neki, megkap, nem érdekel, amíg vele vagyok.

Úgy érzem, nem szeret engem. Csak kihasznál. Tudja, hogy hatalma van felettem. Mindent meg fogok tenni, amit mond.

Kate néha tapadósnak hív, de én inkább úgy mondanám, hogy fülig szerelmes. Mert így igaz.

Remélem, hogy ez a párterápia dolog működni fog. És úgy tűnik, haladunk.

Niall hirtelen eltolta magát, és lenézett rám.

Foife beola. Me ainrianta go pog iadsan.” mondta, lágyan simogatva a hasam oldalát.

„Mi?” kérdeztem.  Niall gyengéden elmosolyodott és lemászott rólam, hogy mellém feküdjön.

Mit mondott? Még több ír szó? Megint rá kell keresnem majd.

Niall hirtelen felém fordult, és átölelte a derekam, és a mellkasomra tette a fejét.

„Azt mondta a nő, gyakoroljuk az összebújást.” mondta.


Hát így tényleg nehéz lesz a szinglit játszani.

2 megjegyzés:

  1. "Foife ajkát. Me öncélú, hogy azok csók" Köszönöm google fordító :D Azért valamennyire értem, mire célzott :) Olyan kis cukik *-* Ilyenkor szeretném megölelni a mi kis ír manónkat ^~^ De ha másnap megint gonosz lesz vele, megkeresem és halálra csikizem... nem teheti meg ezt még egyszer Harryvel, teljesen összetörne a szíve (nem mintha most jobb állapotban lenne :( ). És méghogy véletlenül gurultál rá... pff... amilyen szexi, én is szeretnék VÉLETLENÜL rágurulni :D Szép munka, Hazz ^_^ Sajnálom, hogy nem írtam az előző részhez, de elfelejtettem a jelszavam(hihi:)). A kedves kicsi Blogger pedig b*szott elküldeni a kommentem. De utólag is: ÁÁÁÁ *-* Megcsókolta, megcsókolta *örömtánc* Jó, talán lehetett volna korábban is, vagy esetleg valami jobb helyen (bár a repülő mozsdója sem olyan rossz xd) Ajánlom Narrynek, hogy a következő részben is legyen ilyen :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés