2015. május 3., vasárnap

24. fejezet

Haligali!
Megint kimaradt a csütörtök, és azt hiszem, mostmár nem ígérek időpontot, mert úgysem tudom betartani. Bocsi.
De legalább kész a kémia prezentációm az ózonról, ózonlyukról és az üvegházhatásról. Az is valami, nem?:D
De nem csak én vagyok ilyen, ti is eléggé elhanyagoltok mostanában! Nem kérek sokat, egy komment vagy egy pipa az egész :) Csak, hogy tudjam, van kinek fordítani ezt az egészet :)
Aki ezek után is itt van, azoknak viszont köszönöm, mert ők adnak erőt az új részek elkezdéséhez. Nélkületek értelme sem lenne, imádlak titeket! <3 (Ravi Payne, Vas Amanda, Cool Girls, és a többiek :))
Na mindegy,
Jó olvasást!
xxHöri
______________________________________________________________
Huszonnegyedik fejezet


"Mr. Tomlinson?" kérdeztem, a sokktól megremegett a hangom. Elmosolyodott és bólintott, ahogy közelebb lépett hozzám.

"Igen, édes. És szólíts Louisnak, nem a suliban vagyunk. Ami azt jelenti, hogy egy csomó dolgot tudunk együtt csinálni... és nem házifeladatot." suttogta a fülembe, miközben megharapta a fülcimpám. Ziháltam, a kezei a derekamat fogták.

"Tudod, nagyon szexi vagy összezavarodva. Beindítasz."

Összerezzentem és a mellkasára tettem a kezem. Megpróbáltam ellökni magamtól, de erősödött a szorítása.

Az emberek bámultak minket.

"Engedj el." mondtam. Kuncogott és megrázta a fejét, ahogy lehajolt és ajkát a nyakamra illesztette, hirtelen megharapta, és megbökte a nyelvével.

"Állj." mondtam, a hangom idegenül gyenge volt. Mi van velem? Komolyan élvezem?

A karjaim elgyengültek ahogy próbáltam ellökni.

Ajkai már nem érintették a nyakam. Kikerekedtek a szemeim, mikor megláttam, hogy Niall a gallérjánál fogva nyomja a falhoz Louist.

Körbenézve láttam, hogy mindenki őket bámulja.

"Hé, hagyják abba!" szólt rájuk egy biztonsági őr, és szétválasztotta őket.

"Jól vagy?" kérdezte tőlem egy nő. Bólintottam, ahogy hitetlenül bámultam a másik kettőt.

Niall felém fordult és rám nézett, de nem az arcomra, hanem a nyakamra. Kikerekedtek a szemeim, és a kezeim azonnal a nyakamra fonódtak. Felnyüszítettem mikor ahhoz a bizonyos ponthoz értem. Ne már. Még egy nyakszívás.

"Mi a fasz?!" kérdezte Niall, visszafordulva Louishoz. Az ökle találkozott Louis állkapcsával, és minden, amit tehettem, hogy megpróbáltam megállítani.

Közelebb léptem, és megpróbáltam ellökni Niallt de nem sikerült.

"Niall! Állj le!" kiabáltam. Karjaimat a derekára fontam, elhúzva Louistól. Kezeit a karomra tette és ellökte őket.

"Ne most, Harry!" mondta. Megfogtam a karját és eltoltam onnan.

"Le kell állnod, Niall!" csattantam fel.

"Leállni?! Mi a szar, Harry?! Nem láttad, mit tett veled?" kiabált. Istenem, kérlek ne itt.

Megfordultam és elmentem onnan. Hallottam lépteit, de nem figyeltem rájuk.

"Ne sétálj el tőlem, Harry!" mondta.

"Nem fogom ezt itt csinálni."

Megnyomtam a lift gombját, de Niall egyre közelebb jött. Türelmetlenül vártam, hogy kinyíljon az ajtaja, mire végre megtette.

Gyorsan beszálltam és megnyomtam a bezáró gombot, de Niall megállította az ajtót a kezével.

"Komolyan, le se szarod, hogy mi történt itt az előbb?" csattant fel. Az ajtó bezárult, kettesben hagyva minket a hülye zenével ami halkan szólt.

"Pontosan."

"Miért engedted, hogy hozzád érjen?"

Megforgattam a szemeim és kiszálltam a liftből mikor kinyílt az ajtaja. Tudom, hogy nem kellett volna engednem Louisnak, de úgy éreztem, vissza kell adnom Niallnek. Azokért, amiket ő tett velem. Azt akarom, hogy érezze a fájdalmat, amit én.

"Harry!"

Lehúztam a kártyát, kinyitva a szobánkat.

"Állj meg!"

Kinyitottam és becsaptam magam mögött.

"Nyisd ki az ajtót, Harry!" kiabált, csapkodta a falapot, talán az öklével.

"Nem."

"Nyisd ki, Harry!"

"Azt mondtam, nem!"

"Tudod mit?! Tudtam, hogy volt valami közted és Tomlinson között!"

Elnyílt a szám, ahogy kinyitottam az ajtót.

"Mi a szar? Dehogy volt! Miért gondolod ezt?!" kiabáltam.

Beljebb nyomta az ajtót és becsapta maga mögött.

"Mert a saját szemeimmel láttam!"

"Szóval te most azt hiszed... hogy megcsallak?" ledöbbentem. Miért gondolná, hogy megcsalom? Én?

"Talán."

"És mi van veled? Mintha te nem lettél volna azzal a kis ribanc asszisztenseddel."

"Nem voltam. És ő nem ribanc. Az egyetlen ribanc itt TE vagy."

Kikerekedtek a szemeim ahogy döbbenten bámultam Niallre. Most komolyan... leribancozott?

"TE KIBASZOTT ROHADÉK!" kiabáltam dühösen és durván meglöktem a mellkasánál, mire majdnem hátraesett.

"AKKORA EGY FASZ VAGY! ENGEM VÁDOLSZ MEGCSALÁSSAL? MI A FASZ? ÉS TUDOD MIT? TALÁN FONTOLÓRA VESZEM, HOGY LEFEKÜDJEK 'TOMLINSONNAL' MERT Ő AZT TESZI AMIRE AZ ELMÚLT ÉVEKBEN VÁRTAM!"

Elkerekedtek a szemei, aztán elsötétültek.

Megragadta a pólóm nyakát és a falnak nyomott.

"Mondd ki még egyszer és meglátod, hogy sokkal jobban tudom csinálni, mint az a seggfej. Mondd ki... tedd meg!" mondta összeszorított fogakkal. Alig néhány centire volt az arca tőlem, ahogy szorítása erősödött a galléromon.

Nem tudom, mi jött ki a számon, de kimondtam. Fel akartam idegesíteni Niallt. Olyan.. más volt így. Jó értelemben más. Szexin más.

"Ő jobb" mondtam. Éreztem egy kevés félelmet és idegességet a mellkasomban, ahogy megláttam a mosolyt az arcán.

"Durván" súgta a bal fülembe. "Gyorsan" súgta a jobba.

A szemembe nézett ahogy mélyen kuncogott. Felnyögtem ahogy a kezével eldöntötte a fejem, hogy hozzáférjen a nyakamhoz. Lágyan megharapta, mire szűkölni kezdtem. Eltolta magát, hogy a szemembe nézzen megint. Volt valami a szemében, ami megijesztett, de izgatott is egyszerre.

Vágy volt. Szükség. Akarás. És a szavak miatt, amiket suttogott, csak többet akartam. Többet belőle.

"Uralni foglak."

8 megjegyzés:

  1. Na,ez szép... Először ott hagyja a szobában,most meg leribancozza.... Hát Niall,te nem vagy komplett. Louis Tomlinson-t meg imádom! *-* Úgy amúgy,ebben a történetben meg...oww nem tudom,nekem szexi,akármennyire is rohadék! Elolvasnám szívesen azt a Larry részt... Hmm... Te meg Niall szedd össze magad,vagy nem lesz szex soha a büdös életben! Igaza van Hazz-nak,Louis megadná azt neki,amire szüksége van,veled ellentétben,mert egy fasz vagy! :p
    Amúgy jó lett,csak rövid.... :/ Az angolok ilyen rövideket írnak? :o Várom a kövit!
    Ui:Bocs,hogy az előzőhöz nem komiztam,de szít vagyok esve minden téren... :/
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Collect yourself :)
      Nem mindig rövidek, vannak 7 oldalas részek is, legalábbis egy már volt :D minden esetre Nessa nem feltétlenül a hosszú részekről híres.
      Ne haragudj, hogy sokat kellett várni a következőre, de remélem az is tetszeni fog :)
      Előre félek, hogy a vége felé mi lesz a véleményetek Niallről..:D
      Köszönöm, hogy itt vagy! <3
      xxHöri

      Törlés
  2. Hi-hi:)
    Lou,Lou,Lou... azt hiszem így nem leszünk jóban. Oké, az egy dolog, hogy Harrynek nem lehet ellenállni, na de tanár úr, már maga is?! :D Mondjuk a sok vita és sírás után elfogadnék egy kis Larryt :p Megértem, hogy élvezte a kis ízelítőt, azt 3 év nem kis idő(rendben, az utóbbi napokban 'törődött' vele, de az szinte semmi...). Milyen édes már, hogy megvédte Hazzt?! Azt hiszem, fangörcsöm van *-*
    "Niall! Állj le!" Ugye ezt Harry sem gondolta komolyan? Milyen kekszi lehetett már, ahogy lerángatja róla Lout, és a falhoz vágja. Biztos nem csak szerintem az. Ugye? :'( :D
    "Leállni?! Mi a szar, Harry?! Nem láttad, mit tett veled?" Emberek, azt hiszem, most meghaltam. A síromra gyöngyvirágot kérnék, köszönöm :) De most komolyan, valaki nem tudja Niall címét? Szeretném megölelgetni *-* Hogy lehet ilyen édes?? Szeretem ^_^
    Nem vagyok az az 'idézgessünk a részből és írjuk le róla a véleményünket' embőcke. Én inkább az a, 'rakjuk tele a kommentet mosolygós fejekkel, hagy higgyék azt, hogy megőrültem' fajta vagyok(de ez már biztos leesett xd) ;) Bocsi, most az egyszer kikívánkozott :) És azt hiszem, van még egy mondat, amihez hozzáfűznék még egysmást :)
    "Uralni foglak." Várom szeretettel :D A nép Narryt akar :)
    U.i.: Ózon? Te szegény :D Nekem a salétromsavból kellett xd Szeretlek kémia :D
    U.i.2: Elősször azt hittem, nekem szól, és én hanyagoltalak el. Megnyugodtam :)
    U.i.3: Még mindig él a hiperaktívkodásom, remélem örülsz neki ;) :D
    U.i.4: Én is imádlak, remélem tudod ♥
    U.i.5: Igazából ide nem kerül semmi említésre méltó, de milyen jól néz ki már, hogy 5 utóirat van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicces, hogy az utolsó mondatot emelted még ki, mert az az igazság, hogy azt elrontottam :D de nem baj, így talán még jobb is.. :D
      A népnek lehet, hogy még várni kell egy kicsit, panaszkodni a gyártónál lehet :D
      Érdekes, hogy mennyire más marad meg mindenkinek Niallről.. Van, aki szidja, te pedig pont azt mondod, hogy milyen édes :D Nem baj, örülök, hogy te a jót is meglátod benne :)
      Igen, ózon, de én a 12. vagyok, heti 3 óránk van, és egy órán 2 ember mondja el, úgyhogy kb két hét múlva kerülök csak sorra (pünkösd hétfőn elmarad haha)
      Várom a véleményed a köviről,
      xxHöri

      Törlés
  3. Oh my god. *_* Nagyszerű rész lett, és tökéletesen perfectül, csodálatosan lefordítottátok, és ezért nagyon hálás. Nagyon imádom ezt a történetet, és nagyon boldog vagyok hogy fordítjátok. Imádtam ezt a részt, és izgatottan várom a következőt. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. izgatottan várjuk a kommented a következőhöz :)
      köszönjük a dicséretet, és örülünk, hogy boldoggá tehetünk. aranyos történet valóban, én is nagyon szeretem:)
      Köszönjük hogy itt vagy,
      xxHöri

      Törlés
  4. Szia:)
    Ez valami eszméletlen volt. Úr isten, imádtam ezt a részt is. Remélem minden rendeződik köztük:) Nagyon ügyesen fordítasz/
    fordítottok, gratulálok nektek. (és az íronak
    is) Niall végre tedd boldoggá Harryt! Csak
    ennyit kérünk. Nagyon várom a következő részt. xxA.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia!
      köszönjük a dicséretet, Nessa nevében is :)
      Hogy Harry boldog lesz-e, és hogy meddig..... az majd kiderül a későbbiekben, talán már a következőben :)
      Nagyon várom a reakciód a következő részhez! :)
      xxHöri

      Törlés